Sista natten med Bettan på ett tag...



OMG vad det har regnat inatt! Hela natten har varit ett enda stort skyfall. Jag tror att änglarna där uppe gråter för något. Kanske är deras semester slut? Min har iallafall just börjat!!!
Inatt gick det inte alls trögt som jag trodde det skulle göra, jag var pigg hela natten, ändå var det den åttonde natten på raken jag jobbade. Alltså blir det sammanlagt 12x8=96 timmar. Fy tusan!

Vad händer nu kanske ni undrar? Just nu håller jag på att tvätta, ikväll kommer min man hit, vi ska mysa, imorgon rullar jag mot skåne!!!! sen håller jag mig där ett tag. Men jag kommer antagligen uppdatera bloggen ändå. Med skånska bilder.

Reds. anm. Bettan är min tjänstebil, världens finaste VW Polo TDI :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0