Sista dagen!

Igår var det sista dagen på gamla tjänsten. På måndag börjar jag gå lära på min nya tjänst, det ska bli jättespännande! Självklart var det skönt att jobba sista dagen men också sorgligt.
Jag kommer sakna alla mina kollegor,
 jag kommer sakna att dela min lunch med Kenny på morgnarna,
 jag kommer sakna att åka till liljeholmen med Selle,
 jag kommer sakna att dela varje dag med Tea i en halvtimme,
 jag kommer sakna Owes dåliga skämt,
 jag kommer sakna att snacka kläder och killar med Rana.

Sista dagen bjöd på på en del överraskningar. Jag har bakat muffins till en hel pluton, så vi hade muffinsfest på firman på morgonen. Sen fick jag en blomma och jättestora muffins till fika! På bygget fick jag åka byggkran 70 m upp i luften! Det var med skräckblandad förtjusning jag tittade ut över Stockholm men det var fantastiskt!
Här kommer lite bilder:


Kommentarer
Postat av: Pappa

Häftigt Anja med byggkranen och roligt att ni hade en trevlig avslutning. Lycka till med nya jobbet!
Kram

2008-01-27 @ 15:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0