Utelåst



Igår råkade jag låsa ute mig själv. Klockan var 16, jag hade precis vaknat, skulle gå ner och hämta posten. Eftersom jag visste att när dörren slår igen så låser den sig så jag tog nycklar med mig. När jag kom upp igen märke jag att jag hade tagit nycklarna till tvättstugan!
Jag plingar på hos ordföranden och frågar om de har några extranycklar, nej nej såklart inte. Eftersom jag hade pratat med pappa när jag hämtade posten så hade jag min telefon med mig iallafall.
Efter ungefär 10 samtal så kunde Hjalle hjälpa mig med numret till en låssmed med jour.
Han kom efter 45 minuter ungefär och öppnade dörren på 1 minut för 1000 kr!! Jippi!!

Jag hade inte ens hunnit ge nycklarna till min pojkvän, men nu är det gjort och det här ska aldrig hända igen!!!

Kommentarer
Postat av: Pappa

som det kan gå!

2008-11-13 @ 16:11:39
Postat av: gustaf

da way to go A!!!...jag har hängt en extra nyckel på insidan (precis vid brevinkastet) som man kan fånga upp med ståltråd som är gömd i trapphuset om det skulle skita sig kapitalt. vilket det gjort några gånger. sen har ju även ALLA grannar fått en extra ;-). glöm inte och bjud in mig sen! jag är göör nyfiken! xxx

2008-11-13 @ 23:25:19
Postat av: Hjalle

hyfsad timlön

2008-11-15 @ 23:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0