LÖRDAG 18 JULI

Jag har tillbringat dagen med min vän Simon. Vi var och shoppade i både Kungens Kurva och Skärholmen =D
Här provar jag en av solstolarna som Simon funderade på att köpa:



På HM köpte vi likadana tshirts som vi gick runt i:



Vi åt pizza (jag) och ceasarsallad (Simon) i Skäris. Mycket gott och det behövdes efter gårdagens bravader! Sen åkte vi hem till Simon och bestämde att vi skulle åka och bada, jag hade köpt en ny bikini också. Vi åkte till Mälarhöjdsbadet.
Inte så varmt i luften, men rätt skönt i vattnet:



Nu sitter jag hemma och äter kex med brieost och dricker te. Det har börjat regna men det är bara mysigt när man är inomhus. Jag kollar på 101 dalmatiner på tv.

Kommentarer
Postat av: anna

Vi har lika dan bikini, om den är från Gina? :)

2009-07-19 @ 23:22:10
URL: http://annananaa.blogg.se/
Postat av: Linnea

Vilken pudding!



har inte hunnit in till H&M än...



puss!

2009-07-20 @ 13:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0