Out of my league



Att jag sitter och surfar bröllopsinspiration en hel del är en klar underdrift! Jag andas bröllop i varje andetag.
Häromdagen slutade jag andas när jag såg den här klänningen och var tvungen att ta reda på var den kom ifrån och vem som gjort den.
Jag kontaktade en kvinna i Australien (!) som hade designat den och frågade om det var möjligt att få beställa en likadan och få den skickad till Sverige och vad det skulle kosta.
Hon svarade, och tydligen har just den här klänningen 3000 Swarowski kristaller på sig och kostar i runda slängar ca 64 000 svenska kronor.
Där började jag andas lite igen och är väldigt nöjd med klänningen som hänger i min garderob, även den helt fantastiskt vacker...

Kommentarer
Postat av: pappa

underbart Anja - vad är det som hindrar?

2012-03-03 @ 14:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0